Antti

(poistettu pelaaja)

Infektioriskin vuoksi en voi osallistu, Sorry. Yt. Vesa

Tuomas

Hei taas. Nyt on 16 aikuista tulossa ekaan jahtiin. Jos tulijoilla on mahdollisia ajomiehiä/henkilöitä mielessä niin jahtia helpottaisi tosi paljon jos meitä olisi pari lisää. Eli käännelkää vähän kiviä ja kantoja josko saataisiin vähän lisää väkeä paikalle? Suunnitelmana on joka tapauksessa peruskuviot, ei koirajahtia. Kiitos!

Tuomas

Hei kaikki! Käykää laittamassa ekan jahdin osalta itsenne (+ seuralaisenne) In tai Out. Nyt on 8 jäsentä In, 6 Out ja 27 epäselvää. Tehkää tämä heti, kiitos. Jos aseellisia tulee niukalti niin järjestellään koirajahti, tästä syystä pitää tietää aika pian ketkä ovat tulossa.

Jaakko

Moi! Menen Nasakkalaan jo torstai-iltana, mukana kärryllinen kuivia koivuklapeja, jotka tarkoitus perjantaina laittaa liiteriin. Joudun lähtemään pois jo perjantai-iltana tai heti launtaiaamuna, kun Eevan 70v.-juhlia vietetään lauantai-iltana Helsingissä. Mukavaa, jos joku muukin saapuisi kämpälle jo torstai-iltana.

Lauri

Moi, Harri L, Olli, Samu Sipponen ja minä tullaan kämpälle torstaina päivällä.

Risto

Yritän kypsentää rosvopaistin